+371 25605580
Katlakalna 9A
Rīga, LV-1073

“Latvian Retail Management” izvirza mērķi līdz 2025.gadam pakāpeniski atteikties no sprostos turētu vistu olām

Datums: 14. decembris, 2020

Latvijas uzņēmumu apvienības SIA “Latvian Retail Management” partneri, īstenojot korporatīvo sociālo atbildību, izvirzījuši mērķi līdz 2025.gadam pakāpeniski atteikties no sprostos turētu dējējvistu olu tirdzniecības veikalu tīklā “CITRO”.

“Latvian Retail Management” ir svarīgi ievērot augstas kvalitātes standartus un korporatīvās ilgtspējas attīstības principus gan savā ikdienas darbā, gan sadarbībā ar partneriem un piegādātājiem. “CITRO” tirdzniecības tīklā tiek nodrošināts pircēju pieprasījuma tendencēm atbilstošs un daudzveidīgs augstas kvalitātes produktu sortiments, kas audzēts un ražots atbilstoši Latvijas normatīvo aktu un Eiropas Savienības direktīvu pārtikas kvalitātes un drošības prasībām.  

“Mums ir svarīgi, lai mūsu pircējiem būtu augstas kvalitātes produktu pieejamība tuvāk to dzīvesvietai -, ikdienā nodrošinot augstvērtīgus un vietējas izcelsmes produktus. Vienlaikus kā sociāli atbildīgam uzņēmumam mums ir būtiski, lai mūsu sadarbības partneri un piegādātāji ievērotu ne tikai normatīvās kvalitātes prasības, bet arī mūsdienīgus vides ilgtspējas veicināšanas un dzīvnieku labturības principus. Līdz ar apņemšanos pakāpeniski atteikties no sprostos turētu dējējvistu olu iekļaušanas sortimentā, aicinām sadarbības partnerus, veicināt brīvās turēšanas apstākļos turētu dējējvistu olu apjoma iekļaušanu piedāvājumā ,” norāda Imants Kelmers, “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs.

Šobrīd uzsākts pārejas process, veicot pārrunas ar visiem uzņēmuma apvienības “Latvian Retail Management” sadarbības partneriem un piegādātājiem par pakāpenisku sprostos turētu dējējvistu olu sortimenta apjoma samazināšanu tirdzniecībā līdz 2025.gadam, aizvietojot to ar brīvās turēšanas apstākļos turētu dējējvistu olām.

Lai sasniegtu mērķi “Latvian Retail Management” šogad jau noslēdzis vairākus jaunus sadarbības līgumus ar vietējiem vistu olu ražotājiem un zemnieku saimniecībām par brīvās turēšanas apstākļos turētu vistu olu un bioloģiski sertificētu olu iekļaušanu “CITRO” tirdzniecības tīkla sortimentā.

“Mēs apzināmies, ka pārejas process uz pilnībā brīvās turēšanas apstākļos turētu dējējvistu olu ieviešanu sortimentā būs mērķtiecīgs un pakāpenisks darbs ar partneriem un piegādātājiem. Taču mēs esam apņēmības pilni īstenot šo soli, nodrošinot mūsu pircējiem augstvērtīgus un augstas kvalitātes produktus, kas audzēti un ražoti šeit Latvijā, ievērojot mūsdienīgus dzīvnieku labturības principus un cieņpilnu attieksmi,” norāda Imants Kelmers.

“Latvian Retail Management” veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON” un SIA “AA&CO”, pārstāvot “CITRO” zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.



Pandēmija maina uzsvarus

Pandēmija lika ātrāk pieņemt lēmumus un kāpināt attīstības tempu, tostarp pirmajiem uzsākt pārtikas un nepārtikas produktu piegādi reģionu iedzīvotājiem. Esam gatavi turpināt veiksmīgi uzsākto un virzīties uz priekšu!

Lasīt vairāk

“CITRO” un “ELDO” sniegs iespēju ģimenēm iegūt finanšu atbalstu vesela gada garumā

Vietējo Latvijas uzņēmumu apvienības “Latvian Retail Management” veikalu tīkli “CITRO” un “ELDO” atklāj Latvijas ģimeņu loteriju, kurā ikvienam ir iespēja laimēt papildu finanšu atbalstu ģimenes budžetam vesela gada garumā. ...

Lasīt vairāk

Vietējo uzņēmumu veikalu tīkls “CITRO” plāno vērienīgas 5 miljonu eiro investīcijas

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” 2019. gadā sasniedzis vairāk nekā 80,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn ir vairāk ...

Lasīt vairāk